Szkolenia on-line dla mikro, małych i średnich firm. | FunduszeNaFirme.pl | Dotacje, Szkolenia unijne, Dofinansowanie dla firm na rozpoczęcie i rozwój działalności gospodarczej

Bądź zawsze na bieżąco.


Zapisz się na darmowy Newsletter, a co tydzień otrzymasz nowe informacje o dostępnych funduszach.
Wybierz województwo, z którego chcesz otrzymywać informacje.

Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania.Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje w Polityce Cookies. Więcej informacji czym są pliki Cookies znajdą Państwo na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Strona główna >> Finansowanie Dla Przedsiebiorstw >> Ogolnopolskie >> Szkolenia on-line dla mikro, małych i średnich firm.

Szkolenia on-line dla mikro, małych i średnich firm.

17 Marzec 2014, poniedziałek
Szkolenia on-line dla mikro, małych i średnich firm.
Akademia PARP zaprasza na szkolenia e-learning „Media społecznościowe w biznesie”, w programie pojawią się odpowiedzi na pytania: Jak wykorzystać energię portali społecznościowych do kontaktu z potencjalnymi klientami i opinią społeczną? Jak profesjonalnie korzystać z marketingu szeptanego i innych nowoczesnych narzędzi biznesowych?

Czy można wdrażać najlepsze praktyki marketingu opartego na web 2.0 bez licznych zespołów PR? Bez dużych budżetów? Co pozytywnego dla małej i średniej firmy wynika z obecności w mediach społecznościowych?

 

Szkolenie jest skierowane do uczestników z małych i średnich firm, które zajmują się czymś innym niż media czy Internet i brakuje im doświadczeń oraz uporządkowanej wiedzy, jak ich firmy mogą się odnaleźć w świecie portali społecznościowych. Przekonujemy, że strategie marketingowe oparte na social media nie są zarezerwowane dla wielkich przedsiębiorstw, posiadających globalne marki, czy firm technologicznych. Pokazujemy wskazówki, jak korzystać z tych ważnych narzędzi marketingu i PR w praktyce małej i średniej firmy.

Szkolenie „Media społecznościowe w biznesie” składa się z siedmiu modułów:

Moduł 1. Uczestnicy mediów społecznościowych

Moduł 2. Media społecznościowe a świat biznesu

Moduł 3. Rola treści w marketingu społecznościowym

Moduł 4. Wykorzystanie wybranych mediów społecznościowych

Moduł 5. Komunikacja i wypływ na społeczności

Moduł 6. Pomiar skuteczności i maksymalizowanie korzyści

Moduł 7. Kryzys w mediach społecznościowych

 

W pierwszym module uczestnik przekonuje się, jak ważną i aktywną rolę pełnią w marketingu społecznościowym odbiorcy. Poznaje specyfikę polskich uczestników mediów społecznościowych. Drugi moduł omawia rolę mediów społecznościowych w działalności przedsiębiorstwa. Uczestnik znajdzie odpowiedzi na pytania: Czy każda firma musi być obecna w mediach społecznościowych? Dlaczego powinna się tam znaleźć? Jaką ma przyjąć strategię?

Nie ma marketingu społecznościowego bez wciągających treści. Jak tworzyć angażujące treści? Czym charakteryzuje się język mediów społecznościowych? Na czym polega strategia marketingu treści (ang. content marketing)? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w module trzecim. W module czwartym uczestnicy dowiedzą się, jak skorzystać z obecności w wybranych popularnych serwisach społecznościowych.

 

Efektywna komunikacja w mediach społecznościowych omawiana jest w kolejnym module. Wyjaśnia on, kto może realizować strategię marketingu społecznościowego firmy, jak komunikować się w mediach i na forach, czy i jak angażować autorytety i osoby wpływowe do kampanii. Moduł szósty przedstawia pomiar skuteczności marketingu społecznościowego, bez którego nie sposób maksymalizować korzyści z tego rodzaju działań. Ostatni moduł uczy zarządzania sytuacją kryzysową w mediach społecznościowych.

Zapisz się na szkolenie.

Więcej informacji oraz terminy kolejnych szkoleń na stronie Akademii PARP http://www.akademiaparp.gov.pl/

Interesująca informacja? Udostępnij znajomym.