Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania.Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje w Polityce Cookies. Więcej informacji czym są pliki Cookies znajdą Państwo na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Strona główna >> Rozpoczecie Dzialalnosci Gospodarczej >> Ogolnopolskie >> Konkurs Mikroprzedsiębiorca Roku 2013, szansą dla Twojej firmy.

Konkurs Mikroprzedsiębiorca Roku 2013, szansą dla Twojej firmy.

19 Marzec 2013, wtorek
Konkurs Mikroprzedsiębiorca Roku 2013, szansą dla Twojej firmy.
Fundacja Kronenberga organizuje konkurs Mikroprzedsiębiorca Roku, którego celem jest wspieranie przedsiębiorczości, zachęcanie do zakładania własnych firm oraz wyróżnianie i promowanie najlepszych z nich jako przykładów efektywnych działań gospodarczych; nagradzanie mikroprzedsiębiorców zakorzenionych w lokalnych społecznościach, prowadzących z sukcesem tradycyjny lub nowoczesny biznes.

Do konkursu mogą przystąpić przedsiębiorcy, którzy zatrudniają mniej niż 10 pracowników, a roczny obrót lub całkowity bilans roczny ich przedsiębiorstw nie przekracza 2 milionów euro.

Uczestnicy muszą spełniać wymogi poszczególnych kategorii konkursowych:
►SENIOR - przedsiębiorcy, którzy założyli swoją firmę przed 1 stycznia 2006 roku,
►PROGRES - przedsiębiorcy, którzy zarejestrowali działalność gospodarczą między 1 stycznia 2006 roku a 31 grudnia 2009 roku,
►START - przedsiębiorcy, którzy założyli swoją firmę po 1 stycznia 2010.



Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 19 kwietnia 2013 roku.

Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę główną w wysokości 40 000 zł oraz tytuł „Mikroprzedsiębiorcy Roku 2013”.

Ponadto zostaną przyznane wyróżnienia w trzech kategoriach, po 15 000 zł każda.

Kapituła Konkursu może uhonorować wybrane firmy dodatkowymi wyróżnieniami.

Nagrody zostaną wręczone zwycięzcom podczas uroczystej gali w Sali Notowań Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych w czerwcu 2013 roku.

Kategorie oceniane w ramach konkursu to:
►pomysł na firmę i jego ewolucja, umiejętność przezwyciężenia kryzysów oraz trudności przy tworzeniu i rozwoju firmy,
►nowatorstwo w stosunku do podobnych przedsięwzięć,
►strategię rozwoju firmy,
►wpływ na rodzinę, lokalną społeczność oraz przynależność do organizacji przedsiębiorców,
►kluczową markę firmę (główny produkt usługę oraz jego metody promocji i dystrybucji).

Szczegółowe informacje w tym formularz zgłoszeniowy oraz regulamin dostępne są na stronie http://www.citibank.pl/poland/kronenberg/polish/6158.htm

Interesująca informacja? Udostępnij znajomym.